Najpierw trzeba uzmysłowić sobie jak ważną funkcję w życiu wszystkich ludzi pełni internet. To właśnie internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Także promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują ogromne środki w reklamę w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cDqEiazIpYipAyB_4sug5_AHA9rBx7tYGjdBopxrMH4 . Według statystyk nawet 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% osób wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, które mają na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być ciągle monitorowane tak, aby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby usunąć wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promocję strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!
Zostaw komentarz