Na początek trzeba sobie uświadomić jak istotną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet stał się głównym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Także promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują duże pieniądze w reklamę w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. Według statystyk aż 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, mające na celu zdobycie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google muszą być ciągle obserwowane tak, aby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby usunąć wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?
https://levelrank.net/blog-seo/filtry-bany-czyli-o-karach-google/
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!