Najpierw trzeba uzmysłowić sobie jak istotną funkcję w życiu każdego człowieka pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet okazał się głównym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Także promocja w tych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują wielkie środki w reklamę w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że nawet 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://drive.google.com/drive/u/4/folders/1ntprt1sPpCeeNVrkbvSwZEK7ppAisq17 . Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% osób klika tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, które mają na celu zdobycie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google powinny być nieustannie obserwowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Najważniejsze jest to żeby wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby usunąć wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promocję strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!
Zostaw komentarz