W pierwszej kolejności należy sobie uświadomić jak ważną rolę w życiu każdego człowieka pełni internet. To właśnie internet okazał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Również promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują duże pieniądze w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona www. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aHZ0mooX1Vg0iICalLRbox91j_-hbqIX/ . Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% użytkowników wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, mające na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Stale podlegające zmianom algorytmy Google muszą być wciąż obserwowane tak, aby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promowanie strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz