Najpierw należy uzmysłowić sobie jak istotną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Również promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują ogromne pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Jak więc zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aHZ0mooX1Vg0iICalLRbox91j_-hbqIX/ . Według statystyk nawet 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% osób wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszystkie ruchy, które mają na celu zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Stale zmieniające się algorytmy Google muszą być nieustannie monitorowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Najważniejsze jest to żeby zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz