Na początek trzeba sobie uświadomić jak ważną funkcję pełni internet w życiu każdego człowieka. To właśnie internet stał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Również promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują wielkie pieniądze w reklamę w social media czy w reklamy w Google AdWords.
Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że aż 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1pF0hcWAfLtVAHJD4WMzKFACaVVYvcTOp049NFg_YNoI . Statystyki mówią, że nawet 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% osób wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie działania, mające na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być nieustannie obserwowane tak, aby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby zlikwidować wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli działania , które mają na celu promowanie witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!
Zostaw komentarz