W pierwszej kolejności należy uzmysłowić sobie jak ważną rolę pełni internet w życiu każdego człowieka. To właśnie internet okazał się głównym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Także promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują wielkie pieniądze w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W skali miesiąca dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też nadmienić, że aż 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://drive.google.com/drive/folders/1D1WfbJ20Xla7U_PxkN_TJLahZSemmGws . Statystyki mówią, że nawet 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% osób wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, które mają na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google powinny być nieustannie monitorowane tak, żeby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo istotne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja większej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz