W pierwszej kolejności trzeba sobie uświadomić jak ważną rolę pełni internet w życiu każdego człowieka. To właśnie internet okazał się głównym kanałem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Także promocja w tych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują ogromne pieniądze w kampanie reklamowe w social media czy w reklamy w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. www.levelrank.net . Statystyki mówią, że nawet 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników klika tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie działania, które mają na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być ciągle obserwowane tak, aby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promocję strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego powiększania sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!
Zostaw komentarz