W pierwszej kolejności trzeba sobie uświadomić jak ważną rolę w życiu wszystkich ludzi pełni internet. To właśnie internet okazał się głównym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Również promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują wielkie pieniądze w reklamę w social media lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W skali miesiąca jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również dodać, że nawet 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. budowanie zaplecza seo . Statystyki mówią, że aż 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie działania, które mają na celu zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google muszą być ciągle monitorowane tak, żeby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Najważniejsze jest to żeby zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli działania , które mają na celu promocję witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!
Zostaw komentarz